اعزام 2 هزار بهشهری به اردوهای راهیان نور

تاریخ انتشار : دوشنبه 13 فروردین 1397 - ساعت : 06:30

کد مطلب: 47669 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهشهر خبر داد

اعزام 2 هزار بهشهری به اردوهای راهیان نور

مازندشورا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهشهر گفت: تاکنون از بسیج دانش‌آموزی 800 دانش‌آموز، بسیج دانشجویی 200 دانشجو و بسیج محلات حدود هزار نفر از مردم شهرستان بهشهر به راهیان نور اعزام شدند.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از قرارگاه رسانه‌ای شهید کابلی در خرمشهر، عابدین داغمه‌چی اظهار کرد: ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان در اواخر سال گذشته تاکنون اقدام به اعزام کاروان‌های راهیان نور از بسیج دانش‌آموزی، بسیج دانشجویی و بسیج محلات به مناطق عملیاتی جنوب کشو کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهشهر تصریح کرد: قرارگاه راهیان نور در شهرستان بهشهر تشکیل شده و تصمیم‌گیری‌های مناسبی در این راستا گرفته شده است.

این مسؤول افزود: تاکنون از بسیج دانش‌آموزی 800 دانش‌آموز، بسیج دانشجویی 200 دانشجو و بسیج محلات حدود هزار نفر از مردم شهرستان بهشهر به راهیان نور اعزام شدند.

داغمه‌چی ادامه داد: امسال حوزه‌های مقاومت بسیج در بحث زائران بار اولی اقدام کرده‌اند که بیش از 500 نفر آنها زائرانی به‌شمار می‌روند که برای نخستین‌بار به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: دو زوج جوان بهشهری برای مراسم ازدواج به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند و زندگی مشترک خود را از سرزمین نور آغاز کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهشهر تصریح کرد: مردم و بسیجیان بهشهری از اردوگاه‌ها و مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کردند و برنامه‌های مختلف فرهنگی مذهبی برای آنها درنظر گرفته شده است و در این اردوها تلاش شد تا گوشه‌ای از فداکاری‌ها و جانفشانی رزمندگان دوران دفاع مقدس برای زائران بازگو شود تا آنها از سیره و روش شهدا پیروی کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه شعار سال مقام معظم رهبری باید مورد توجه مسؤولان و مردم قرار گیرد، اظهار کرد: همه باید نسبت به کالای ایرانی تعصب داشته باشیم.

داغمه‌چی گفت: باید جلوی واردات بی‌رویه و قاچاق کالا گرفته شود تا همه شاهد رونق اقتصاد و کاهش تورم در جامعه باشیم.

86018/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #اعزام #بهشهر #مقاومت #مناطق #عملیاتی #راهیان #شهرستان #ناحیه #گرفته #بهشهری #فرمانده #داغمه‌چی #باشیم #تصریح #زائران #مسؤول #تاکنون #اظهار #قرارگاه #اقدام #دانش‌آموزی #دانشجویی #محلات

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : اعزام 2 هزار بهشهری به اردوهای راهیان نور

*

*


X https://sport45.site/