تولیدات مازندران مناسب است/ تولیدکنندگان کیفیت کالا را افزایش دهند

تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 فروردین 1397 - ساعت : 19:22

کد مطلب: 47830 چاپ به اشتراگ گذاشتن

استاندار مازندران:

تولیدات مازندران مناسب است/ تولیدکنندگان کیفیت کالا را افزایش دهند

مازندشورا: استاندار مازندران گفت: هیچ کالایی در استان نداریم که مورد استقبال مردم واقع نشده باشد و این را با اطمینان می گویم که تولیدات مازندران مناسب است، البته تولیدکنندگان وظیفه دارند کیفیت کالای خود را افزایش دهند و قیمت را رقابتی کنند.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد اسلامی ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری مازندران که با حضور مدیران کل، فرمانداران، شهرداران، بخشداران و کارشناسان ادارات و نهادها برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه مهم استان اشتغال است، روزانه مراجعات زیادی در این زمینه داریم، خیلی‌ها به دنبال کار اداری هستند اما جمعیت اداری اضافه است چون توان پرداخت حقوق را نداریم.

وی افزود: رفع دغدغه اشتغال نیاز به خلاقیت و پیگیری همه دستگاه‌های مربوطه در استان دارد، اهداف ایجاد اشتغال در سال گذشته محقق نشده است و در سال‌جاری باید با برنامه بهتری کارها را پیش ببریم.

استاندار مازندران با اشاره به شعار سال گفت: هیچ کالایی در مازندران نداریم که مورد استقبال مردم واقع نشده باشد و این را با اطمینان می‌گویم که تولیدات مازندران مناسب است، البته تولیدکنندگان وظیفه دارند کیفیت کالای خود را افزایش دهند و قیمت را رقابتی کنند.

این مسؤول با انتقاد از بروکراسی‌های اداری در مازندران اظهار کرد: مردم را با نامه و استعلام ندوانیم، آنها را از بروکراسی‌های بیجا رها کنیم و به دیوان‌سالاری و بروکراسی‌های کشنده پایان بدهیم.

اسلامی با اشاره به 182 اختیاری که به استانداران داده شده است، افزود: اما هنوز برخی از مدیران به تهران مراجعه و کارها را از این طریق پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم نیاز به تفریح دارند و برای شادی باید الگو داشته باشیم، گفت: برای آنهایی که به دنبال لهو و لعب هستند باید خط قرمز ایجاد کنیم ضمن اینکه مبارزه با فساد را نیز باقدرت پیگیری می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به کمبود آب در استان و اینکه بیش از 88 درصد منابع آبی صرف کشاورزی می‌شود، بیان کرد: حدود 17 درصد کاهش نزولات جوی را در سال 96 داشتیم، باید کار میدانی و اقدام در صحنه از سوی مسؤولان مربوطه صورت بگیرد.

این مسؤول با اعلام اینکه 2 هزار و 300 طرح نیمه تمام در استان داریم، اظهار کرد: سال 97 را باید سال تعیین تکلیف این طرحها بدانیم، همچنین پنج طرح ملی نیمه تمام ورزشی نیز در سال‌جاری تکمیل می‌شود.

اسلامی با اشاره به اینکه یک‌هزار میلیارد تومان برای منابع اشتغال روستایی در مازندران اختصاص یافته است، افزود: شتاب بخشی به محرومیت‌ها نیز در دستور کار قرار بگیرد و با همکاری جهاد سازندگی روستایی نباشد که جاده دسترسی مناسب نداشته باشد.

وی تصریح کرد: تسهیلات مربوطه باید به دست کسانی برسد که می‌توانند اشتغال ایجاد کنند، در همین زمینه 25 پرونده را از بانک برگرداندم زیرا مرتبط با تسهیلات اشتغال‌زایی نبوده است.

رئیس شورای اداری مازندران در پایان گفت: سند اقتصاد مقاومتی برنامه محور بوده و میثاق ‌نامه ستاد اقتصاد مقاومتی با مدیران استان است و همه مدیران باید در تحقق برنامه‌های آن کوشا باشند.

86001/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مازندران #اداری #اشتغال #اینکه #استان #مدیران #اشاره #ایجاد #بروکراسی‌های #مربوطه #پیگیری #افزود #اسلامی #مناسب #اظهار #منابع #تولیدات #پایان #مسؤول #روستایی #مقاومتی #شورا #اقتصاد #تسهیلات #دارند #بگیرد #کارها #دنبال #نداریم #داریم #زمینه #شورای #استاندار #افزایش #دغدغه #برنامه #سال‌جاری #کیفیت #تولیدکنندگان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : تولیدات مازندران مناسب است/ تولیدکنندگان کیفیت کالا را افزایش دهند

*

*


X https://sport45.site/