مجوز فعالیت بانوان در بخش حمل و نقل عمومی   در بهشهر صادر شد

تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1397 - ساعت : 20:30

کد مطلب: 48545 چاپ به اشتراگ گذاشتن

برای نخستین‌بار

مجوز فعالیت بانوان در بخش حمل و نقل عمومی در بهشهر صادر شد

مازندشورا: سرپرست سازمان حمل و نقل بهشهر از فعالیت راننده زن در تاکسی بی‌سیم خبر داد و گفت: مجوز فعالیت بانوان در بخش حمل و نقل عمومی و تاکسی بی‌سیم برای نخستین‌بار در بهشهر صادر شد.

مازندشورا:محمدرضا مومنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از شهرستان بهشهر از شروع به کار راننده زن در در بخش حمل و نقل عمومی و تاکسی بی‌سیم خبر داد و گفت: با صدور مجوز رانندگی بانوان در بخش حمل و نقل عمومی تاکسی شهری و تاکسی بی‌سیم بخشی از دل نگرانی بانوان دربحث امنیت مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به افزایش تقاضای مردمی مبنی بر لزوم راننده زن در بخش حمل و نقل، بیان کرد: در اولین گام و به‌صورت آزمایشی مجوز فعالیت یک راننده خانم در تاکسی بی‌سیم صادر شد و بر آنیم از توان بانوان در بخش حمل و نقل عمومی بیشتر استفاده شود.

سرپرست سازمان حمل و نقل بهشهر افزود: با توجه به افزایش میزان درخواست و در صورت رضایتمندی مردم فهیم بهشهر در خصوص حضور بانوان در تاکسی بی‌سیم و بخش حمل و نقل عمومی تاکسی شهری قطعا تهمیدادتی در این خصوص اندیشیده می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه برنامه اصلی ما حضور زنان در تاکسی شهری است، تصریح کرد: گواهینامه ب دو، تایید اماکن و تاهل از مهم‌ترین اصول و شرایط فعالیت بانوان در بخش حمل و نقل و تاکسی بی‌سیم است و بانوان حائز شرایط می‌توانند نسبت به اخذ مجوز فعالیت اقدام کنند.

وی در پایان افزود: سید ربابه اسلامی نخستین بانوان بهشهری است که از روز گذشته فعالیت خود را در تاکسی بی‌سیم آغاز کرده است.

 

86049/ج

 


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #تاکسی #بانوان #بی‌سیم #فعالیت #عمومی #بهشهر #راننده #شرایط #افزود #افزایش

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مجوز فعالیت بانوان در بخش حمل و نقل عمومی در بهشهر صادر شد

*

*


X https://sport45.site/