آسیب‌دیدگان مسائل اجتماعی همان کشته‌های جنگ نرم هستند/ معرفی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) شهر پول

تاریخ انتشار : سه شنبه 28 فروردین 1397 - ساعت : 22:30

کد مطلب: 48546 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت نوشهر:

آسیب‌دیدگان مسائل اجتماعی همان کشته‌های جنگ نرم هستند/ معرفی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) شهر پول

مازندشورا: فرمانده بسیج ناحیه مقاومت نوشهر با تأکید بر اینکه جنگ نرم، جنگ جدی است و باید مراقب باشیم، افزود: اگر در جامعه مفاسد اخلاقی، طلاق و آسیب‌های اجتماعی زیاد شدند در حقیقت همه اینها کشته‌های جنگ نرم است.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، حسین جناسمی عصر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) شهر پول که با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سراسر بخش کجور در سالن اجتماعات آموزش و پرورش پول برگزار شد با اشاره به اینکه امام (ره) با تیزهوشی بی‌بدیل خود بسیج مستضعفین را یاری کرد، اظهار کرد: زمانی از طریق پایگاه‌های مقاومت، نیروها برای مبارزه با دشمن در جبهه دفاع مقدس حاضر شدند و صحنه‌های عاشورایی آفریدند و ثابت کردند یاران عاشورایی امام زمان (عج) هستند و پس از جنگ، همین بسیجیان در قالب اردوهای جهادی و کارهای عام‌المنفعه به عمران و آبادانی کشور کمک کردند.

وی با بیان اینکه جنگ‌ها به سه دسته جنگ سخت، نیمه‌سخت و نرم تقسیم می‌شوند، افزود: در جنگ سخت دشمن مشخص است و زیرساخت‌های کشور، شهرها و خانه‌های مردم آماج حملات دشمن قرار گرفتند و خراب شدند و جوانان ما در خط مقدم مبارزه با دشمن به شهادت رسیدند.

فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان نوشهر، گفت: اما جنگ نیمه‌سخت مانند فتنه کوی دانشگاه در سال 78، فتنه سال 88 است و هر جا انقلاب اسلامی دچار خطر شود نخستین کسی که سینه‌اش را سپر می‌کند، بسیج است.

وی تصریح کرد: جنگ سوم، جنگ نرم است که در پشت همه این جنگ‌های نرم سرویس‌های امنیتی دشمن و در رأس آن شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار قرار دارد.

جناسمی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ سخت و نیمه‌سخت موفق نشد و به جنگ نرم روی آورد تا ایمان مردم را دچار خدشه کند، بیان کرد: شبکه‌های اجتماعی آسیب‌های زیادی به خانواده‌‌ها زده است و ضروری است مسؤولان شبکه‌های مجازی بومی و محلی را طراحی کنند زیرا استفاده از شبکه مجازی بومی و ملی موجب ایجاد امنیت برای مردم می‌شود.

وی عنوان کرد: دشمن از طریق همین شبکه‌های اجتماعی ذائقه مردم ما در بحث غذاها و پوشاک و امثالهم را متوجه می‌شوند و همین موضوع را در برنامه‌ریزی‌های خود قرار می‌دهند.

فرمانده بسیج ناحیه شهرستان نوشهر تأکید کرد: امروز مهم‌ترین وظیفه بسیج مبارزه با جنگ نرم دشمن و آگاهی و بصیرت دادن به مردم و خانواده‌ها است تا از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

وی با تأکید بر اینکه جنگ نرم، جنگ جدی است و باید مراقب باشیم، افزود: اگر در جامعه مفاسد اخلاقی، طلاق و آسیب‌های اجتماعی زیاد شدند در حقیقت همه اینها کشته‌های جنگ نرم است.

جناسمی با بیان اینکه بسیج باید وسط میدان باشد و دغدغه داشته باشد، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید فعال شود گسترش یابد و البته این به معنای دستگیر کردن نیست بلکه تذکر دادن است.

وی گفت: امنیت امروز را مرهون خون شهدا هستیم و باید راه شهدا را ادامه دهیم تا شرمنده آنها نباشیم.

به گزارش فارس در پایان این مراسم با حکم حسین جناسمی فرمانده بسیج ناحیه مقاومت نوشهر،  «سید امیرعلی موسوی‌میرکلایی» به سمت فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) شهر پول منصوب شد.

86019


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #مقاومت #فرمانده #اجتماعی #اینکه #نوشهر #ناحیه #جناسمی #شبکه‌های #آسیب‌های #نیمه‌سخت #مبارزه #شهرستان #امروز #مجازی #کشته‌های #شورا #امنیت #گزارش #تأکید #می‌شوند #پایگاه‌های #اظهار #عاشورایی #اشاره #افزود

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : آسیب‌دیدگان مسائل اجتماعی همان کشته‌های جنگ نرم هستند/ معرفی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) شهر پول

*

*


X https://sport45.site/