مقابله با بی‌اخلاقی‌های فوتبالی در بازی آخر

تاریخ انتشار : جمعه 07 اردیبهشت 1397 - ساعت : 22:30

کد مطلب: 48850 چاپ به اشتراگ گذاشتن

نماینده مردم قائم‌شهر مجلس شورای اسلامی متذکر شد

مقابله با بی‌اخلاقی‌های فوتبالی در بازی آخر

مازندشورا: نماینده مردم قائم‌شهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی به عنوان هوادار نساجی قول می‌دهم با بی‌اخلاقی‌های فوتبالی در بازی آخرمقابله کنیم، و به تمامی مسؤولان حوزه ورزش متذکر می‌شویم که با تمام توان خود بر تمامی جریانات نظارات کامل داشته باشند، گفت: نباید حق هیچ تیمی ضایع شود.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، تب فوتبال در لیگ دسته یک در فصل جاری به اوج خود رسیده و استان مازندران و شهرستان قائم‌شهر هم از این تب و هیجان آن بی‌نصیب نیست.

تیم فوتبال نساجی مازندران با ارائه بازی‌های خوب خود توانست روزهای سخت و ناکامی‌های گذشته را پشت سر بگذارد و خود را در جمع مدعیان صعود به لیگ‌برتر نگه دارد.

شاگردان جواد نکونام چشم به یکشنبه آینده دارند تا با تمام قوا به میدان روند و با کسب پیروزی پر گل به لیگ‌برتر راه پیدا کنند و باوجود هواداران پرشور و متعصب نساجی مطمئناً لیگ‌برتر اعتبار و آبرویی دوچندان پیدا می‌کند.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گویی با بیان اینکه  در روز یکشنبه قلب هزاران عاشق تیم نساجی شروع به تپیدن می‌کند، اظهار کرد:  پایان شب سیه، سپید است و امیدوارم نساجی در این بازی به پیروزی و آنچه که استحقاقش را دارد برسد.

عبدالله رضیان افزود: تیم پر افتخار نساجی مازندران امروزه مورد حمایت همه است و  از شمالی‌ترین نقطه سرزمینم تا جنوبی‌ترین، از شرقی‌ترین تا غربی‌ترین، عاشقانه این تیم مردمی را دوست دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به بازی‌های هفته آخر لیگ دسته یک کشور و دیدارهای حساس نمایندگان فوتبالی شهری و استانی، خبرهای خوشایندی به گوش نمی‌رسد که نشان دهنده جوانمردی و عدالت فردی و اجتماعی باشد چراکه در خور جامعه ما نیست فاصله زیادی با محتوای آیه «خُذِ الْعَفْوَ وَأْمُرْ بِالْعُرْفِ وَأَعْرِضْ عَنِ الْجَاهِلِینَ» داشته باشد.

رضیان بنده  با بیان اینکه به عنوان هوادار نساجی قول می‌دهم  با بی‌اخلاقی‌های فوتبالی در بازی آخر مقابله کنیم، اظهار کرد: به تمامی مسؤولان حوزه ورزش متذکر می‌شویم که با تمام توان خود بر تمامی جریانات نظارات کامل داشته باشند، اظهار کرد: نباید حق هیچ تیمی ضایع شود.

نماینده مردم قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی در پایان  از هواداران متعصب و پرشور نساجی خواست  تا  با حضور حداکثری تهران را به لرزه بدر بیاورند و به همه ثابت کنند نساجی تیم کهن و ریشه‌دار است.

به گزارش فارس، تیم فوتبال نساجی مازندران در روز یکشنبه آینده در یک دیدار حساس به  مصاف تیم راه‌آهن تهران خواهد رفت.

86045/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #نساجی #قائم‌شهر #مازندران #سوادکوه #اظهار #نماینده #یکشنبه #لیگ‌برتر #فوتبال #اسلامی #شورای #مجلس #شورا #فوتبالی #جویبار #می‌کند #سیمرغ #تمامی #رضیان #تهران #شمالی #آینده #گزارش #بی‌اخلاقی‌های #مقابله #متذکر #شهرستان #بازی‌های #پرشور #هواداران #پیروزی #دارند #متعصب

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مقابله با بی‌اخلاقی‌های فوتبالی در بازی آخر

*

*


X https://sport45.site/