حضور سپاه در منطقه موجب شد تا داعش نتواند در سوریه جولان دهد/ اگر مدافعان حرم نبودند داعش به ایران می‌رسید

تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1397 - ساعت : 06:30

کد مطلب: 49680 چاپ به اشتراگ گذاشتن

رهبر مقاومت اسلامی در عراق:

حضور سپاه در منطقه موجب شد تا داعش نتواند در سوریه جولان دهد/ اگر مدافعان حرم نبودند داعش به ایران می‌رسید

مازندشورا: رهبر مقاومت اسلامی در عراق با بیان اینکه اگر شهید محمد بلباسی و همدانی‌ها نمی‌رفتند داعش به داخل کشور ایران می‌رسید، گفت: مثلث سه ضلعی مقدس متشکل از حزب‌الله، بچه‌های نجف و حضور سپاه پاسداران سبب شد تا داعش نتواند در سوریه جولان دهد و روز به روز مناطق بیشتری از سوریه از وجود شوم آنان پاک می‌شود.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، سید هاشم‌الحیدری جمعه‌شب در دومین سالگرد نخستین مدافع حرم شهرستان شهید محمد بلباسی اظهار کرد: ایران نسبت به سایر کشورهای اسلامی دارای عظمت و بزرگی زیادی است.

وی افزود: وقتی ایران را با عراق، لبنان و سوریه فعلی مقایسه می‌کنیم می‌بینیم امنیت خوبی در ایران حاکم است و شرایط در کشورهای نامبرده بعد از ورود داعش بسیار شرایط سخت شد.

رهبر مقاومت اسلامی در عراق تصریح کرد: جنگ در زمان صدام تنها در شهرهای جنوبی ایران بود و دشمن نتوانست بیشتر نفوذ کند ولی داعش در سوریه هفت سال است که حضور دارد و آنجا را خراب کرد.

الحیدری با بیان اینکه جنگ در یمن به مدت چهار سال با شجره خبیثه آل‌سعود ادامه دارد، اظهار کرد: مسجد، مدرسه و بیمارستانی در یمن وجود ندارد و هزاران نفر مجروح و شهید شدند.

وی افزود: در زمان حمله داعش به سوریه دوست و دشمن اعتقاد داشتند که کار این کشور تمام شده است و تنها یک نفر در کل دنیا فرمود ما اجازه نمی‌دهیم و سوریه ساقط نشد و ایشان کسی جز امام خامنه‌ای نبود.

این رهبر حزب‌الله در عراق تصریح کرد: من ایرانی نیستم ولی واقعیت را می‌گویم که اگر شهید محمد بلباسی و همدانی‌ها نمی‌رفتند داعش به داخل کشور می‌رسید.

وی اظهار کرد: مثلث سه ضلعی مقدس متشکل از حزب‌الله، بچه‌های نجف و حضور سپاه پاسداران سبب شد تا داعش نتواند در سوریه جولان دهد و روز به روز مناطق بیشتری از سوریه از وجود شوم آنان پاک می‌شود.

الحیدری در پایان با بیان اینکه نقشه اصلی دشمن،  آسیب رساندن به ولایت فقیه است، گفت: اتکا به ولایت بودن و از نظام اسلامی حمایت کردن، قطعاً پیروزی را به دنبال دارد و شهدای مدافع حرم این را به خوبی درک کرده‌اند.

86044/غ


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #سوریه #اسلامی #رهبر #اظهار #الحیدری #تصریح #اینکه #حزب‌الله #نتواند #ولایت #شرایط #افزود #شهرستان #می‌رسید #مدافع #بلباسی #کشورهای #مقاومت #جولان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : حضور سپاه در منطقه موجب شد تا داعش نتواند در سوریه جولان دهد/ اگر مدافعان حرم نبودند داعش به ایران می‌رسید

*

*


X https://sport45.site/