از شکایت دام‌پروران به نظام دامپزشکی تا اولتیماتوم استاندار مازندران به 2 مدیرکل

تاریخ انتشار : یکشنبه 20 خرداد 1397 - ساعت : 10:30

کد مطلب: 50871 چاپ به اشتراگ گذاشتن

گزارش فارس از شورای گفت‌گوی دولت و بخش خصوصی

از شکایت دام‌پروران به نظام دامپزشکی تا اولتیماتوم استاندار مازندران به 2 مدیرکل

مازندشورا: بهره‌برداران بخش دامپروری بر این ادعا هستند که نظام دامپزشکی در برابر مشکلات آنان بی‌تفاوت است و پاسخگوی مشکلات آنان نیست و برای عدم انجام کار از آنان هزینه‌هایی دریافت می‌کند.

مازندشورا:به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، نشست گفت‌‌وگوی دولت و بخش خصوصی مازندران در حالی برگزار شد که باز هم نشانه‌ها به سمت ناکارامدی نظام دامپزشکی و شاکی بودن فعالان دامپروری به نارضایتی در وضعیت موجود بود.

استاندار مازندران در نشست شورای گفت‌و‌گوی دولت با بخش خصوصی قبلی و جدید بر شکایت مردم نسبت به فعالیت نظام دامپزشکی تاکید کرد و از بخش مربوطه خواستار اصلاح این روند شد اما ظاهرا علاوه بر اینکه هیچ اصلاحی صورت نگرفت بلکه شکایات مردمی و فعالان حوزه دامپروری شدت بیشتری گرفت.

بهره‌برداران بخش دامپروری بر این ادعا هستند که نظام دامپزشکی در برابر مشکلات آنان بی‌تفاوت است و پاسخگوی مشکلات آنان نیست و برای عدم انجام کار از آنان هزینه‌هایی دریافت می‌کند که سازمان بازرسی هم طبق شکایت دامپروران موضوع  بررسی شد و رئیس سازمان بازرسی صحبت‌های این قشر را تایید کرد.

رئیس سازمان بازرسی مازندران در این جلسه از استاندار مازندران خواست از فعالیت رئیس نظام دامپزشکی جلوگیری کند و مانع از ورودش به جلسات رسمی شود چرا که پیش از این با تهیه گزارشی از فعالیت این سازمان، نواقص موجود و مشکلات بهره‌برداران و بی‌توجهی مسؤولان نظام دامپزشکی استان به رفع نواقص را تایید کرده بود.

استاندار مازندران در این جلسه فعالیت نظام دامپزشکی با وضعیت موجود را متوقف کرد و برای گره‌گشایی کار ارباب رجوع سازمان جهاد کشاورزی استان و دامپزشکی موظف به ارائه خدمات در حوزه‌های آبزی‌پروری و دامپروری در صدور پروانه بهداشتی به متقاضیان  هستند.

محمد اسلامی افزود: فعالیت شورای گفت‌و‌گوی دولت با بخش خصوصی تسهیل‌گری و تسریع در امور فعالیت کسب و کار است و بر این اساس نباید در کار مردم گره بیندازیم بلکه اصلاح رویه و گره‌گشایی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهیم.

وی بیان کرد: در حال حاضر حوزه آبزی‌پروری و دامپروری در نظام دامپزشکی یکی از پرشکایت‌ترین بخش در استان مازندران است.

استاندار مازندران اظهار کرد: چندین بار با وزیر جهادکشاورزی درباره مشکلات نظام دامپزشکی مازندران صحبت کردم و اعتقاد حجتی بر این بوده این مشکلات کم و بیش در همه استان‌ها وجود دارد اما سازمان جهادکشاورزی و دامپزشکی در استان مازندران می‌توانند با تصمیمات استانی این مشکلات را حل کنند.

این مسؤول تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی مازندران و دامپزشکی استان موظف هستند تا زمان تصمیمات جدید قانونی وزارت جهاد کشاورزی نسبت به ارائه خدمت به مردم تلاش کنند و هر گونه کمکی هم بخواهند به ما اعلام کنند.

به گزارش فارس، حال باید دید وظیفه‌ای که بر عهده سازمان جهاد کشاورزی و دامپزشکی استان گذاشته شد آیا توانمندی اداره آن را دارند یا خیر...

3141/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #دامپزشکی #مازندران #فعالیت #استان #مشکلات #دامپروری #استاندار #کشاورزی #خصوصی #شکایت #بازرسی #گزارش #موجود #شورای #گره‌گشایی #تصمیمات #جهادکشاورزی #آبزی‌پروری #ارائه #بهره‌برداران #وضعیت #فعالان #گفت‌و‌گوی #اصلاح #تایید #نواقص

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : از شکایت دام‌پروران به نظام دامپزشکی تا اولتیماتوم استاندار مازندران به 2 مدیرکل

*

*


X https://sport45.site/