انهدام باند بزرگ تهیه و توزیع مشروبات الکلی در آمل/۲۰۰ بطری مشروبات الکلی کشف شد

تاریخ انتشار : شنبه 26 خرداد 1397 - ساعت : 22:30

کد مطلب: 51031 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل عنوان کرد

انهدام باند بزرگ تهیه و توزیع مشروبات الکلی در آمل/۲۰۰ بطری مشروبات الکلی کشف شد

مازندشورا: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل گفت: باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی در این شهرستان منهدم شد.

مازندشورا:بهروز عیسی‌زاده امروز از شهرستان آمل، اظهار کرد: باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی پس از شناسایی در این شهرستان به دام قانون افتاد.

وی با اشاره به همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) اطلاعات سپاه آمل، دستگاه قضا و دادستانی برای انهدام این باند بزرگ و حرفه‌ای افزود: اعضای این باند، مشروبات الکلی را در بسته‌بندی‌های دستی پلمب شده ماءالشعیر در بسته‌های ۶ تایی جاسازی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آمل با اشاره به دست‌ساز بودن مشروبات الکلی در بطری ماءالشعیر تصریح کرد: این اقدام در یکی از مناطق آمل جاگذاری شده و تعداد ۲۰۰ بطری مشروبات الکلی در قالب بطری‌های پلمپ ماءالشعیر به صورت ماهرانه‌ای با برند معروف بسته‌بندی شد.

عیسی‌زاده با اشاره به انجام عملیات ضربتی سربازان گمنام اطلاعات سپاه این شهرستان با شناسایی عوامل فروش مشروبات الکلی، گفت: این افراد در یکی از مناطق آمل با سه دستگاه خودرو دستگیر شدند در حالی که این افراد قصد توزیع مشروبات الکلی را در سطح شهرستان آمل و چهار شهر حومه داشتند.

86012/ع


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #الکلی #مشروبات #شهرستان #ماءالشعیر #اشاره #توزیع #دستگاه #اطلاعات #مناطق #افراد #گمنام #سربازان #عیسی‌زاده #ناحیه #فرمانده #شناسایی #انهدام #مقاومت

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : انهدام باند بزرگ تهیه و توزیع مشروبات الکلی در آمل/۲۰۰ بطری مشروبات الکلی کشف شد

*

*


X https://sport45.site/