تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 اسفند 1395 - ساعت : 00:44

کد مطلب: 14785 چاپ به اشتراگ گذاشتن

کتاب «نیمرخ اجتماعی و فرهنگی محلات منطقه 11» تدوین شد

گردآوری اطلاعات مورد نیاز مدیریت شهری برای برنامه ریزی محله ای

مازندشورا: شهردارآنلاین: شهردار منطقه 11 تهران از تدوین کتاب « نیمرخ اجتماعی و فرهنگی محلات» با هدف دسترسی به اطلاعات مورد نیاز مدیریت شهری برای برنامه ریزی در محله های مرکزی شهر تهران خبر داد.

مازندشورا:به گزارش شهردار آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11؛ نصراله آبادیان ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به پایان طرح نیمرخ محله توسط پژوهشگران محلات منطقه 11 کتاب «نیمرخ فرهنگی واجتماعی محلات» این منطقه به زودی در اختیار مدیران شهری و برنامه ریزان قرار خواهد گرفت.
وی افزود: هدف از این طرح گسترده گردآوری و به روز رسانی مهمترین اطلاعات مورد نیاز مدیریت شهری در حوزه اجتماعی و فرهنگی در سطح محلات به همراه مختصات جغرافیایی، با بهره گیری از نرم افزار اطلاعات مکانی GIS بوده است که توسط پژوهشگران محله ای که از طریق اداره مطالعات اجتماعی و فرهنگی منطقه برای اجرای این طرح آموزش دیده بوده اند و دستورالعمل های لازم برای آنها تدوین شده بود، انجام شد.
به گفته آبادیان این کتاب ضمن بررسی جغرافیایی محلات منطقه 11، پیشینه شناسی محلات برای نشان دادن رویدادها و تحولات آن، بررسی هویت اجتماعی، ترکیب قومی و تحولات جمعیتی محله ها به بررسی گروه ها و سازمان های دولتی و غیر دولتی اثرگذار و شاخص های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به عنوان تسهیل کننده محله محوری در میریت شهری می پردازد.

 


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #منطقه #محلات #فرهنگی #اجتماعی #بررسی #نیمرخ #اطلاعات #تدوین #تحولات #دولتی #جغرافیایی #پژوهشگران #مدیریت #برنامه #آبادیان #گردآوری

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : گردآوری اطلاعات مورد نیاز مدیریت شهری برای برنامه ریزی محله ای

*

*


X https://sport45.site/