تاریخ انتشار : یکشنبه 03 اردیبهشت 1396 - ساعت : 13:00

کد مطلب: 20974 چاپ به اشتراگ گذاشتن

همزمان با دوم اردیبهشت و روز زمین پاک :

جمع آوری فیلترها ی سیگار از خیابان شریعتی

مازندشورا: شهردارآنلاین: شهرداری منطقه 3 با همکاری گروههای مردمی و در یک حرکت نمادین و همزمان با روز زمین پاک، فیلترهای سیگار را در مسیری از خیابان دکتر شریعتی جمع آوری می کند و سپس ته سیگارهای جمع آوری شده به یک نماد هنری تبدیل می شوند .

مازندشورا:به گزارش شهردار آنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 ، مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه گفت : در این برنامه که به منظور حساس سازی ،اطلاع رسانی ،افزایش  مسئولیت های اجتماعی و فرهنگ سازی بین شهروندان به حفظ و پاکسازی محیط زیست و گرامیداشت روز زمین پاک برگزار می شود ، دانشجویان دانشکده فنی مهندسی سما ، اعضای کانون های محیط زیست ، دانش آموزان و جمعی از کارکنان و مدیران شهرداری حضور دارند.
پیرهادی با بیان اینکه فیلترهای جمع آوری شده قرار است از سوی دانشجویان به یک اثر هنری چون مجسمه یا تابلو تبدیل و در یک مکان عمومی نصب شود افزود: برنامه ی نمادین جمع آوری فیلترهای سیگار ساعت 10 صبح روز یکشنبه سوم اردیبهشت ماه از بوستان شریعتی آغاز و تا پل سیدخندان ادامه دارد .
پیرهادی با اشاره به اینکه طرح جمع آوری فیلترهای سیگار به طور همزمان در 11 محله ی دیگر منطقه 3 نیز اجرا می شود افزود: بوستان های ملت ، آرارات،  خلیج فارس در محله قلهک و صبا ، باغ ایرانی ،میدان ونک تا چهار راه جهان کودک ،سرای محله ی امانیه و زرگنده دیگر مبادی جمع آوری فیلترهای سیگار در سطح محلات هستند.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #سیگار #فیلترهای #منطقه #پیرهادی #اینکه #اردیبهشت #افزود #بوستان #دانشجویان #برنامه #شهرداری #شریعتی #همزمان #اجتماعی #عمومی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : جمع آوری فیلترها ی سیگار از خیابان شریعتی

*

*


X https://sport45.site/