تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 - ساعت : 13:59

کد مطلب: 24429 چاپ به اشتراگ گذاشتن

کوچه‌های خاکی بوشهر آسفالت می‌شوند

مازندشورا: شهردارآنلاین: شهردار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های متعدد سنگ‌فرش معابر بافت تاریخی شهر، گفت: سال گذشته بیش از ۲۰۰ کوچه خاکی بوشهر آسفالت شد و ادامه این کار با جدیت دنبال می شود.

مازندشورا:غلامعلی میگلی‌نژاد اظهار داشت: یکی از مطالبات اساسی مردم شهر بوشهر آسفالت کوچه‌ها و  معابر شهر بوده و درخواست‌های بسیار زیادی از سوی مردم برای این مهم صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: طی دو سال گذشته طرح‌های آسفالت کوچه‌های شهر بوشهر با جدیت در دستور کار شهرداری قرار گرفت و در این راستا شاهد تحقق بسیاری از خواسته‌های مردم بوده‌ایم.

شهردار بوشهر بیان کرد: در سال ۹۵ با عزم جهادی شهرداری بوشهر ۲۰۳ کوچه آسفالت شد و نهضت آسفالت‌سازی کوچه‌های خاکی بوشهر همچنان ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم به این دغدغه مهم مردم بوشهر جامه عمل بپوشانیم.

میگلی‌نژاد افزود: در سال ۹۴، شهرداری بوشهر دو هزار و ۶۰۰ متر از کوچه‌های خاکی بافت قدیمی را سنگ‌فرش کرد و همچنین در سال ۹۵ نیز ۹ هزار و ۴۰۰ متر سنگفرش در این بافت اجرا شد.

وی افزود: عملیات سنگفرش بافت قدیم بوشهر با رشدی چشمگیر و قابل تامل همراه شده است و این اقدامات می‌تواند خون تازه‌ای را در رگ این بافت فرسوده جاری کند و این هویت تاریخی مردم شهر بوشهر را حیاتی دیگر ببخشد.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #بوشهر #کوچه‌های #آسفالت #شهرداری #سنگفرش #افزود

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : کوچه‌های خاکی بوشهر آسفالت می‌شوند

*

*


X https://sport45.site/