تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 - ساعت : 21:46

کد مطلب: 35347 چاپ به اشتراگ گذاشتن

تالار شهرداری اشتهارد فروخته می‌شود

مازندشورا: شهردارآنلاین: رئیس شورای شهر اشتهارد گفت: مقدمات فروش تالار شهرداری اشتهارد در حال فراهم شدن است و با قیمت کارشناسی شده فروخته می‌شود.

مازندشورا:محمد صفری هدف از ساختن تالار در دوره سوم شورای اسلامی شهر، نیاز شهر، درخواست‌های مکرر مردمی و جلوگیری از رفت‌وآمد مردم به شهرهای مجاور دانست و در مورد علت فروش تالار شهرداری افزود: یکی از دلایل فروش تالار عدم وجود مدیریت صحیح و نداشتن تراز مالی مناسب برای شهرستان است، امروز اگر وضعیت ساختمانی و تأسیساتی تالار را مشاهده کنید روبه فرسایش است و نگهداری صحیحی نمی‌شود و حتی مشاهده می‌کنید که تابه‌حال استقبال چشمگیری از سوئیت‌های این تالار نشده است تا جایی که توریست‌ها و صاحبان و کارشناسان صنعت در مکان‌های دیگر اسکان می‌کنند.

صفری ادامه داد: شواهد گویای این است که هیچ مدیریتی در این چند سال اخیر در این تالار نشده است به همین دلایل تالار به بخش خصوصی داده شود، مدیریت بهتری می‌شود، لذا این دوره شورا تمام تلاش خود را برای خروج شهرداری از تصدی‌گری خواهد کرد.

وی در مورد عدم بازدهی تالار شهرداری خاطرنشان کرد: از سال 92 که این مجموعه افتتاح‌شده تا سال 96 هیچ درآمدی برای شهرداری نداشته است.

رئیس شورای شهر اشتهارد گفت: فقط قسمتی محدود از تالار طبق آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها و طبق نظر کارشناسان رسمی دادگستری، قیمت‌گذاری و با رعایت صرفه و صلاح شهر و شهرداری فروخته می‌شود.

محمد صفری در پایان افزود: قسمت باغ و مخزن که در ضلع جنوبی تالار شهرداری قرار دارد فروخته نخواهد شد.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #تالار #شهرداری #فروخته #مشاهده #کارشناسان #مدیریت #شورای #اشتهارد #افزود #دلایل

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : تالار شهرداری اشتهارد فروخته می‌شود

*

*


X https://sport45.site/