تاریخ انتشار : یکشنبه 26 فروردین 1397 - ساعت : 14:30

کد مطلب: 48444 چاپ به اشتراگ گذاشتن

آماده باش شبانه روزی اکیپ های لایروبی

مازندشورا: شهردارآنلاین: شهردار منطقه ۲۰ تهران از آماده باش شبانه روزی اکیپ های لایروبی جنوب تهران همزمان با شروع بارش های بهاری در این منطقه خبرداد.

مازندشورا: سید احمد صفوی بعد از،ظهر شنبه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: مدیریت آب ماندگی و آب گرفتگی های احتمالی در نواحی هفتگانه از مهمترین وظایف مدیریت شهری در زمان بارش های بهاری است که با پاکسازی های به موقع، وضعیت جمع آوری آب های سطحی در بارش اخیر مطلوب است.

صفوی افزود: از ابتدای سال تاکنون، ۶۰ هزار مترطول از کانال های درجه یک، دو و سه منطقه ۲۰ تهران لایروبی شده اند و همچنان این روند طبق برنامه زمان بندی شده از سوی اکیپ های خدمات شهری انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه سهولت تردد شهروندان از مهمترین اهداف خدمات رسانی مدیریت شهری در زمان بارندگی است، گفت: ۴ زباله گیر در مخازن صالح آباد، کانال یاغچی آباد، کانال ماندگاری و خیابان شهید رجایی نصب است که عملیات پاکسازی ضایعات این زباله گیرها نیز از دیگر اقدامات مستمر مدیریت شهری است.

صفوی به عبور ۷۰ درصد آب های سطحی شهر تهران از منطقه ۲۰ تهران اشاره کرد و افزود: مخازن ۶۰۰ هزارمترمکعبی صالح آباد محل تجمع ضایعات انهار از مناطق بالادستی است که در یک ماه گذشته بیش از ۸۰۰ تن ضایعات از این مخازن تخلیه شده است که با ترویج فرهنگ عدم تخلیه زباله به انهار شهری می توان در کاهش این حجم از ضایعات گامی مهم برداشت.

وی یادآور شد: ۶ اکیپ لایروبی به صورت شبانه روزی در آماده باش هستند تا در صورت نیاز و بروز سیلاب و یا آب ماندگی های احتمالی وارد عمل شوند.

شهردار منطقه ۲۰ تهران به مشارکت شهروندان در زمان بارندگی تاکید کرد و گفت: استفاده از حمل و نقل عمومی و عدم تخلیه زباله در انهار شهری از مهمترین مصادیق مشارکت شهروندان در کاهش هزینه های جاری مدیریت شهری است.


منبع : شهردار آنلاین

برچسب ها : #مدیریت #زباله #تهران #ضایعات #تخلیه #شهروندان #انهار #مخازن #کانال #منطقه #لایروبی #مهمترین #احتمالی #ماندگی #شبانه #مشارکت #بارندگی #افزود #خدمات #اشاره #پاکسازی #آماده

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : آماده باش شبانه روزی اکیپ های لایروبی

*

*


X https://sport45.site/