مشارکت دفتر امام جمعه بابل در احداث 5 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده

تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 فروردین 1397 - ساعت : 11:22

کد مطلب: 48561 چاپ به اشتراگ گذاشتن

مشارکت دفتر امام جمعه بابل در احداث 5 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده

مازندشورا: پنج واحد مسکونی که با مشارکت دفتر امام جمعه بابل و صندوق توسعه عصر شمال در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه احداث شده است در روستای کوئیک عزیز سرپل ذهاب افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

مازندشورا:حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل که برای افتتاح پنج باب منزل مسکونی در روستای کوئیک عزیز سرپل ذهاب رفته است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل به مشارکت جدی شهروندان و خیران بابل برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه اشاره و اظهار کرد: در زمینه ورود مقام معظم رهبری به روستای کوئیک عزیز سرپل ذهاب و به منظور پیروی از منویات مقام معظم رهبری با مشارکت جدی صندوق  توسعه عصر شمال،پنج باب منزل مسکونی برای زلزله‌زدگان این روستا احداث شده است.

امام جمعه بابل بیان کرد: بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال توسط صندوق توسعه عصر شمال برای این منازل هزینه شده است.

روحانی از احداث 14  واحد مسکونی از محل مشارکت مردمی و کمک خیران بابل در منطقه زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و ابراز امیدواری کرد؛ به‌زودی شاهد افتتاح این واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه باشیم.

 به گزارش فارس، پنج باب منزل مسکونی احداثی از سوی دفتر امام جمعه و صندوق توسعه عصر شمال امروز توسط امام جمعه بابل و اعضای هیأت مدیره صندوق توسعه عصر شمال در روستای کوئیک عزیز سرپل ذهاب افتتاح و بهره‌برداری می‌شود. 

  86009/ج


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #بابل #مسکونی #توسعه #مشارکت #کرمانشاه #صندوق #روستای #کوئیک #زلزله‌زده #احداث #افتتاح #رهبر #مناطق #رهبری #خیران #زلزله‌زدگان #روحانی

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : مشارکت دفتر امام جمعه بابل در احداث 5 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده

*

*


X https://sport45.site/