مازندشورا - مدیریت شهری و شوراهای اسلامی استان مازندران

کد مطلب : 49750 -تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1397 -ساعت : 16:30

چاپ به اشتراگ گذاشتن

جزیره ای کارکردن مانع کسب و کار شده است

مازندشورا: شهردارآنلاین: مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس یکی از موانع فراهم نشدن زمینه رونق فضای کسب و کار در فارس را جزیره ای عمل کردن دستگاه های اجرایی دانست و گفت:قطعا اگر دستگاه های اجرایی هماهنگ تر عمل می کردند زمینه برای رونق فضای کسب و کار فراهم بود.

مازندشورا:دارا کیانی، شنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز افزود:امسال بنا داریم مدیرانی را که در زمینه فضای کسب و کار عملکرد خوبی داشته اند تشویق و با مدیرانی که مانع تراشی می کنند برخورد کنیم.
وی ضمن اشاره به پیگیری عملکرد مدیران فارس توسط حوزه بازرسی و مدیریت عملکرد دفتر بازرسی استانداری گفت: سال گذشته به دستور رئیس جمهوری، استانداران مسئول ارزیابی عملکرد مدیران شدند و 30 درصد از نمره مدیران را استانداران بر اساس اطلاعاتی که از ارزیابی دفتر بازرسی به دست می آورند لحاظ می کنند.
کیانی اظهار کرد: سال گذشته بازرسی های انجام شده از دستگاه های اجرایی منجر به توبیخ و جابه جایی تعدادی از مدیران استان شد.
کیانی ادامه داد: هدف ما در دفتر بازرسی رضایتمندی مردم است و تاکید داریم که در اتاق مدیران به روی تمام مراجعان و مردم باز باشد و مدیران پاسخگوی مردم باشند.
کیانی، درباره مسائل مطرح شده در مورد دستگیری شهردار و چند عضو شورای شهرهای مرودشت و صدرا هم گفت: منکر مسائل و اتفاقات پیش آمده در این زمینه نیستیم اما کار هنوز در مراحل بررسی قرار دارد و پس از قطعی شدن تمام موارد مطرح شده موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس همچنین گفت: فعالیت سامانه سامد (سامانه الکترونیکی مردم و دولت) با شماره 111 از میزان مراجعه حضوری مردم به دستگاه های اجرایی و خدمات رسان کاسته است.
کیانی افزود: سال گذشته 35 هزار و 58 مورد تماس با سامانه سامد برقرار شده است که از این تعداد هفت هزار و 830 مورد ثبت و پیگیری شده، به یک هزار و 190 مورد تماس توسط مشاوران ما مشاوره داده شده و 6 هزار و 640 مورد نیز به دستگاه های اجرایی ارجاع شده است.
وی ادامه داد: سایر تماس ها نیز یا قابل پیگیری نبوده یا توسط مشاوران ما راهنمایی و مشاوره لازم انجام شده اما در آمار ارائه مشاوره سامانه سامد ثبت نشده است.
او اظهار کرد: برقراری بیش از 35 هزار تماس با سامانه سامد بیانگر کاهش همین میزان مراجعه مردم به دستگاه های اجرایی و استانداری جهت پیگیری مسائل و مشکلاتشان است.
مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری فارس، یکی از برنامه های این دفتر در سال 97 را توسعه و گسترش فعالیت سامانه سامد برشمرد و گفت: با تحقق این مهم قطعا شاهد کاهش بیشتر حضور مردم در دستگاه های اجرایی و عمومی و سرعت گرفتن روند پاسخگویی به درخواست ها و شکایت های آنها خواهیم بود.
کیانی، با اشاره به حضور 53 مدیر و فرماندار در سامانه سامد برای پاسخگویی به مردم در سال گذشته افزود: به دنبال بررسی تماس های انجام شده با سامانه سامد، برنامه ریزی کردیم تا دستگاه هایی که بیشترین مخاطب این سامانه بودند در یک روز مشخص در محل سامانه حضور یافته و از طریق تلفن 111 به طور مستقیم با مخاطبان در ارتباط بوده و تقاضا و خواسته آنها را پاسخ دهند.
او گفت: بر این اساس، شهرداری شیراز در نخستین سه شنبه هر ماه، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی و بهداشتی استان در آخرین چهارشنبه هر ماه، بنیاد شهید و امور ایثارگران در اولین شنبه هر ماه، بانک ملی در دومین سه شنبه هر ماه، کمیته امداد در اولین یکشنبه هر ماه، بهزیستی در آخرین پنجشنبه هر ماه، سازمان تامین اجتماعی در پانزدهم هر ماه و اداره کل راه و شهرسازی در آخرین یکشنبه هر ماه با حضور در سامد پاسخگوی تماس گیرندگان خواهند بود.

منبع:ایرنا


منبع : شهردار آنلاین


لینک کوتاه مطلب :


برچسب ها : سامانه - بازرسی - مدیران - کیانی - عملکرد - دستگاه - اجرایی - گذشته - پیگیری - استانداری - افزود - مشاوره - مدیریت - مسائل - شیراز - خدمات - میزان - مراجعه - برنامه - یکشنبه - اولین - پاسخگویی - فعالیت - مشاوران - ادامه - استانداران - داریم - مدیرانی - اشاره - ارزیابی - اظهار - بررسی - پاسخگوی - زمینه - استان - حقوقی -

نظر شما در مورد : جزیره ای کارکردن مانع کسب و کار شده است

*

*


آخرین اخبارپربازدیدها