عید فطر عید بازگشت به فطرت و روز عفو بخشش است

تاریخ انتشار : جمعه 25 خرداد 1397 - ساعت : 10:30

کد مطلب: 51001 چاپ به اشتراگ گذاشتن

امام جمعه شهرستان نور:

عید فطر عید بازگشت به فطرت و روز عفو بخشش است

مازندشورا: امام جمعه شهرستان نور با بیان اینکه از صفات روزه داربا تقوی عفو و گذشت در این روز نورانی است، گفت: عید فطر عید بازگشت به فطرت و روز عفو بخشش است.

مازندشورا:
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز عیدفطر در جمع نماز گزاران نوری در مصلی الغدیر این شهرستان با توصیه و دعوت به رعایت تقوی الهی، انجام واجبات، ترک محرمات و دوری از گناه و تبریک عید سعید فطر، اظهار کرد: از صفات روزه داربا تقوی عفو و گذشت در این روز نورانی است.
وی افزود: عید فطر روز دریافت پاداش از پروردگار عالم است، خداوند در این روز همه گناهان و لغزش‌های روزه‌داران را می‌بخشد اما ما باید تلاش کنیم تا این عبادت یک‌ماه برای 11 ماه باقیمانده ره توشه باشد.
امام جمعه شهرستان نور با تاکید بر رحم کردن نسبت به همدیگر، احسان به خانواده و صله ارحام، تصریح کرد: این امور توصیه دین و پیشوایان ما است و ما وظیفه داریم به آن عمل کنیم و امروز یکی از روزهای مناسب برای صله ارحام است.
احمدی خاطر نشان کرد: خداوند در این روز عبادت ما را پذیرفته و ما باید تلاش کنیم تا هر روز ما عید باشد و گناه در زندگی ما نباشد.
خطیب نماز عید شهرستان نور در پایان با قدردانی از تلاش همه مسوولان بر ضرورت وحدت در جامعه تاکید کرد و گفت: مسوولان تلاش کنند تا با افزایش اعتماد مردم وحدت بین خود و مردم را تقویت کنند زیرا تنها راه نجات جامعه وحدت و انسجام است.


86023


منبع : فارس - مازندران

برچسب ها : #شهرستان #ارحام #مسوولان #جامعه #تاکید #عبادت #احمدی #توصیه #خداوند

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : عید فطر عید بازگشت به فطرت و روز عفو بخشش است

*

*


X https://sport45.site/