تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 - ساعت : 12:29

کد مطلب: 43308 چاپ به اشتراگ گذاشتن

نماینده مردم بابل در مجلس:

کلینیک ویژه تخصصی در لاله آباد بابل احداث شود

مازندشورا: بابل - نماینده مردم بابل در مجلس خواهان احداث کلینیک ویژه تخصصی در بخش لاله آباد شهرستان شد.

مازندشورا:حسین نیازآذری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اهدا زمین بسیار مناسب از سوی مردم بخش لاله آباد برای احداث کلینک ویژه تخصصی، وزارت بهداشت بر اساس وعده داده شده مردم منطقه را بیش از این در انتظار نگذارد.

وی هچنین خواستار تسریع در احداث بیمارستان جایگزین شهید یحیی نژاد و ساخت بیمارستان جامع زنان که مجوز آن صادر شده و مورد مطالبه مردم است، شد.

وی عنوان کرد: باید از گله مندی برحق مردم در رابطه با بیکاری،گرانی، معیشت، مبارزه با فساد اداری و رعایت عدالت درس عبرت گرفت و همگی با همدلی، تلاش مضاعف و استفاده از فرصت های موجود برای خدمت به مردم پاسخی محکم به کسانی  که با به آتش کشیدن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی قلب ملت بزرگ ایران را جریحه دار کردند، داده باشیم.

نیازآذری خواهان استقرار بخشداری در شهر امیرکلا شد و گفت:مردم شهر امیرکلا شهرستان بابل سال هاست برای استقرار بخشداری منتظر اجرای قانون تقسیمات کشوری هستند و باید وزارت کشور به مطالبه به حق مردم پاسخ دهد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران یادآور شد: حدود ۲۲ سال پیش اجرای شبکه فاضلاب شهر بابل و ساخت فاز اول تصفیه خانه فاظلاب آغاز شده ومتاسفانه با توجه به سرمایه گذاری انجام شده بلا استفاده است و باید این موضوع رسیدگی و برای رفع مشکل و اقدام به احداث فاز دوم تصویه خانه اقدام لازم بعمل آید.

وی همچنین با اشاره به اهدا  ۱۰ هکتار از بهترین زمین موجود در شهرستان ازسوی مردم برای احداث مجتمع ورزشی افزود: متاسفانه به دلیل عدم اقدام جدی شاهد اعتراض مردم و درخواست بازپس گیری زمین اهدایی هستند انتظار می رود به مطالبه مردم به ویژه جوانان توجه جدی شود.


منبع : مهر

برچسب ها : #احداث #مطالبه #اقدام #امیرکلا #بخشداری #اجرای #استقرار #شهرستان #استفاده #وزارت #نیازآذری #انتظار #بیمارستان #تخصصی #موجود

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : کلینیک ویژه تخصصی در لاله آباد بابل احداث شود

*

*


X https://sport45.site/