تاریخ انتشار : سه شنبه 10 بهمن 1396 - ساعت : 21:26

کد مطلب: 44339 چاپ به اشتراگ گذاشتن

فرماندار جویبار:

۳۸ طرح عمرانی دهه فجر در جویبار کلنگ زنی و افتتاح می شود

مازندشورا: جویبار - فرماندار جویبار با بیان اینکه دردهه فجر امسال ۳۸ طرح عمرانی بهره برداری و کلنگ زنی خواهدشد، گفت: از این تعداد۳۴ طرح در ایام دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مازندشورا:به گزارش خبرنگار مهر رجبعلی وهابی روزسه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه بیشترین طرح ها در حوزه هزینه ها در حوزه صنعت بوده است، افزود: در این ایام ۵ طرح صنعتی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

فرماندار جویبار از بهره برداری چهار طرح در حوزه جهاد بااعتباری بالغ بر یک میلیاردو ۸۰۰میلیون تومان خبردادو گفت: ۴ طرح شهرداری جویباربا اعتبار یک میلیاردو ۱۵۰ میلیون تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

وی به آغاز اجرایی شدن چهار طرح در این شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح ها حدود۳۲ میلیارد تومان هزینه نیاز است.

فرماندار جویبار بیان کرد: بالاترین هزینه مربوط به احداث اسکله پشتیبانی پرورش ماهی در قفس با اعتباربالغ بر ۳۱ میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان است و مابقی آن مربوط به ساختمان دهیاری سروکلا، دیوکلا و حاجی کلا است.

وی دیگر طرح های افتتاحی در شهرستان جویبار را در حوزه های راه وشهرسازی، ساخت خانه محروم، هفت طرح بخشداری مرکزی،سه طرح بخشداری گیلخواران و هشت طرح برق رسانی اعلام کرد.


منبع : مهر

برچسب ها : #تومان #جویبار #برداری #میلیاردو #فرماندار #میلیون #هزینه #بخشداری #مربوط #اعلام #میلیارد #شهرستان

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : ۳۸ طرح عمرانی دهه فجر در جویبار کلنگ زنی و افتتاح می شود

*

*


X https://sport45.site/