تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396 - ساعت : 10:50

کد مطلب: 44571 چاپ به اشتراگ گذاشتن

معاون فنی و اجرایی مسکن و شهرسازی سمنان پروانه مهندسی خود را بازگرداند

مازندشورا: معاون فنی و اجرایی اداره کل مسکن و شهرسازی استان سمنان، اصل پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را به سازمان نظام مهندسی ساختمان، تحویل داد.

مازندشورا:

اسماعیل باغبان معاون فنی و اجرایی اداره کل مسکن و شهرسازی استانسمنان به دنبال ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر دستورالعمل اجرایی منع پذیرشیا قبول منافع متعارض در نامه‌ای به مهندس نیکزاد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمانآن استان، پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را به آن سازمان بازگرداند.

متن نامه فوق بدین شرح است: با احترام در اجرای دستورالعملشماره ۰۲ / ۱۰۰ /۵۷۵۷۳ مورخ ۱۳۹۶.۱۱.۵ مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و به منظورشفافیت، ارتقای سلامت اداری، رعایت اخلاق حرفه ای و پرهیز از اموری که زمینه قبولمنافع متعارض را موجب می شود، به پیوست پروانه اشتغال به کار مهندسی خود را به شماره۰۰۴۶۷ – ۳۰۰ – ۲۶ به صورت امانت و برای نگهداری در آن سازمان تقدیم می نمایم تا پساز خاتمه شمول دستورالعمل مذکور به اینجانب عودت داده شود.

گفتنی است، پیش از این نیز در مجموعه وزارت راه و شهرسازی، به دنبالابلاغیه دستورالعمل اجرایی منع پذیرش یا قبول منافع متعارض، مقامات وزارت راه وشهرسازی همچون عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حامد مظاهریان معاون مسکن وساختمان، محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی، منوچهر شیبانی‌اصل مدیرکل دفترتوسعه مهندسی، پروانه مهندسی خود را به سازمان نظام مهندسی ساختمان بازگرداندند تابه امانت نزد آن سازمان بماند و پس از خاتمه شمول دستورالعمل مذکور، عودت شود.همچنین اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز پیش از این، پروانهخود را به سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی عودت داد.


منبع : صما

برچسب ها : #شهرسازی #مهندسی #اجرایی #معاون #پروانه #دستورالعمل #وزارت #متعارض #مذکور #خراسان #خاتمه #مدیرکل #منافع #بازگرداند #اشتغال #امانت

لینک کوتاه مطلب :

نظر شما در مورد : معاون فنی و اجرایی مسکن و شهرسازی سمنان پروانه مهندسی خود را بازگرداند

*

*


X https://sport45.site/